Plevel preteklosti in nevarna razmerja prihodnosti



Pozno avgustovsko popoldne.  Nemški ovčar me spremlja in varuje – pred lastno senco. Hodiva po pokošeni travi bližnjih travnikov.  Zastanem pred kopico sena. Zleknem se. Trave...Nekdo me mora imeti rad. Razmišljam o svojih prevodih Balaševićevih balad. Bila sem še otrok. Prevodi so bili okorni, angleščina trda, a sem stihe še predobro razumela. 


Abnormen EEG je potrdil napotno diagnozo.  Epilepsija.


Zdaj več ne prevajam balad, zapisujem odsotnosti, obdobja zamračenosti, amnezije, utrujenosti in značilnosti prvega velikega epileptičnega napada ali »grand mal« napada. ( generalizirani klonično – tonični napadi)


In vmes ljubezen – kako naj... Ne smem in ne zmorem sebičnosti, da bi nekoga izpostavila tej bolečini, temu neodločnemu odtisu čevljev v prihodnosti, tej zmedeni igri moči, ko se najbližji izgubljajo v umetnosti ljubezni, ker sem v njihovih očeh postala drug človek in oseba z drugačno ljubeznijo.


Nihče ne razume mojega strahu – samo ena oseba, samo nekdo razume mojo novonastalo suicidalnost, en človek med tisočimi.., ki me redno spremlja na urgenco, ki sedi ob meni, ko se zbujam iz boleče zamračenosti in mi pomaga nazaj v življenje, samo ena oseba, ki govori z zdravniki, in mi neguje razjede v ustih, samo ena – moja edina resnična prijateljica, bodoča zdravnica, vir empatičnosti, neizmernega razumevanja, skrbi in znanja.


Strah mi trga drobovje. Dobesedno. Neznosne bolečine v epigastriju. Posledica - krvaveči ulkus (razjeda na želodcu) Preneham govoriti. Z očetom sediva na klopci pred stolpnico v UKC Maribor. Menda sem preobčutljiva...



Počutim se kot Dorian Gray – obraz se mi razpotegne v nemoči.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Iz oči v oči

Facti bruti - možgani uberejo svojo pot