Le začnimo pri Homeri...



»Slep je, kdor se s petjam vkvarja«…
 (F.Prešeren, Glosa)
 
Željena edukacija se je spreminjala v moro. Ironičnost uvida, kako bi naj izigrala epileptične aksiome in ostala del študijskih obligacij, je postajala vse bolj oprijemljiva.  Ego versus alter ego. Prvi mi ni dovoljeval izhoda, drugemu je bilo jasno, da ni drugega kot izhod. Exit… Treba bo izbrati pot, ki je ni.

Bolezen pobira davek za davkom…

Starši želijo operacijo, čeprav ni ničesar, kar bi lahko operirali. Ampak vsaj nekaj bi naredili, da ne bi bilo kot v »Mestu Gogi«, kjer so vsi samo čakali, da se nekaj zgodi. Ozka prizma skozi katero me vidijo sedaj, je drugačna, nič pozitivna, je srhljivo boleča. Treba je nekako mimo tega, treba je stran...

Redki prijatelji o(b)stanejo, diskurz se prelevi v »small talk«, »ljubezen« ne razume in to se mi v drobovje zapiše kot najbolj neverjetna stvarnost, ki je povezana z epilepsijo.

Prekinem študij v upanju, da ga morda nekoč nadaljujem. Odsvetujejo mi otroka, prepovedo mi dihati. Razmišljam o monoksidu. Epilepsija bi bila lepe rožnate barve. 

Absolutno zaupanje v strokovnost zdravstvenega osebja mi nikoli ni bila tuje in globoko v sebi sem bila prepričana, da jim bo uspelo. Na medicinskem nivoju. Do ranjene psihe pa antiepileptiki ne sežejo.

Le začnimo...Življenje je navsezadnje en sam eksperiment.

Klonazepam (opp.Rivotril – spada v skupino benzodiazepinov)

Utrujenost. Osem stopnic mi predstavlja nepredstavljiv izziv. Zaspanost me v jutrih vleče nazaj v moraste sanje. Solze se mi zatikajo v grlu. Okolje me determinirano sesuva na ostre koščke. Začetni stranski učinki...



Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Iz oči v oči

Facti bruti - možgani uberejo svojo pot