Epilepsija - bolezen kot science fiction




Spoštovani!

Bivanje, bit, eksistenca, uspeh, ljubezen - velike in uresničljive besede za, skoraj, slehernika, nedosegljive, nepojmljive in mikronske za vse nas, ki nas "možganska drama" spremlja skozi vsakdanje življenje.

Nekoč mi je nekdo, ki je verjel vame, dejal, da delujem kot pufer, skratka, da sem stabilzator, nekdo, ki omogoča konstantnost, nespremenljivost, poetično bi lahko rekli tudi varnost. A ne, jaz želim biti katalizator. Hočem spremeniti miselnost in dojemanje tega rigidnega, netolerantnega, arogantnega in ozko - miselnega okolja, ki ne sprejema in še manj razume drugačnost, mentalno ali kakršnokoli drugo, ki ni v skladu z ustaljenimi normami.

Sem oseba, SEM in sem oseba z epilepsijo, božjastjo, padavico...In SEM. 

In želim si vašega branja.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Iz oči v oči

Facti bruti - možgani uberejo svojo pot